Bloggen ber om ursäkt för utelämnande av viktig information

Det har begåtts ett misstag. Jag skyller på att jag skrev på bloggen alldeles för sent igår och att jag därför hade enormt svårt att se vad som var viktigt, och vad som inte var det. Att helgens största händelse kunde passera utan att hamna här är ju en fullskalig skandal. Det är i klass med när jag inte vann Stora Bloggpriset det här året. Självklart var det inte mitt fel, det var alla ni som inte röstade. Jag tänkte säga att jag är besviken men ordet känns lite fjuttigt i det här sammanhanget.

Vad jag hade missat? Backis har för fan rakat både huvud och haka. Han gick från Hårigast i hela Östeuropa till barnrumpemjuk på en kväll, och det missar jag att nämna! Pinsamt är vad det är. Tror ni inte på att han gjort det? Jag har bildbevis.





Lägg märke till fläcken på linnet. Den är där som en symbol för givmildhet. Han är beredd att fdela med sig av sin öl om någon vill ha, nu ville inte någon ha så han hällde den över sig själv. Den som tittar noga ser också att han dricker sin öl ur ett glas, även om han bara har burken i glaset. Men det verkligt spännande med bilden är att man nu ser klart och tydligt varför Backis alltid kommer att snusa. Det är inte han som är beroende av snusen, han dras inte till den på något sätt. Det är snusen som dras till honom. Här sitter den klistrad på hans vänstra hand.

Det var allt. Backis har rakat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0