En månad har gått, allt har hänt

Det här kan bara bli fiasko. Den utlovade bloggen har dröjt så pass länge att öppningsinlägget måste vara på en nobelprisnivå för att motsvara förväntningarna. Skulle jag försöka sammanfatta månaden i text hade jag fått sitta och skriva i en hel månad. Så händelserikt har det varit, precis så roligt. Våran lägenhet har blivit ett sorts tillhåll där man kan spotta ur sig floskler. Det har sagt så mycket dumt härinne att man skulle kunna skriva en bibel om det. Det är dock inte det jag skall sysselsätta mig med. Jag tänker använda den här bloggen till att publicera foton och recept när någon av oss har dummat oss i köket. Jag tänker skriva anekdoter från vardagslivet, sammanfattningar av festligheterna. Jag tänkte försöka få till det så att kan finnas listor på vilka personer som har diskat för oss. Vilka som har spytt hos oss. Jag tänker helt enkelt fylla internet med så mycket skit som bara är möjligt. Det kommer ni antagligen att gilla.

Jag vänder mig till min sambo för att få idéer och han börjar prata om panpizzor. Det känns precis lagom förutsägbart. Sedan går han och lägger sig. Kanske borde jag göra likadant? Nu är jag ju åtminstone igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0